Fundatia Orange a dat startul campaniei Si tu poti fi Mos Craciu

09.12.2013
Fundatia Orange Moldova a dat startul campaniei de colectare de fonduri prin SMS "Si tu poti fi Mos Craciun". Proiectul lansat in urma cu trei ani are drept scop ajutorarea familiilor numeroase de la noi din tara. Astfel, pana pe data de 15 ianuarie 2014, clientii Orange care isi doresc sa intinda o mana de ajutor, au posibilitatea sa transmita SMS-uri la numarul scurt 7474. Valoarea unui SMS este de 8 lei (inclusiv TVA), iar numarul de mesaje care pot fi expediate este nelimitat.

Suma de bani colectata in cadrul campaniei, va fi dublata de catre Fundatia Orange, iar astfel vor fi sustinute mai multe familii cu multi copii din tara. Pentru mai multa transparenta, pe parcursul desfasurarii campaniei, pe site-ul Orange este amplasat un contor online. Acesta are misiunea de a indica suma de bani colectata de la clientii companiei prin SMS-uri si dublata de Fundatia Orange. Cei care vor da dovada de responsabilitate sociala si se vor implica in campanie, vor fi informati public despre suma finala colectata. Proiectul "Si tu poti fi Mos Craciun" este initiat de Fundatia Orange Moldova si implementat de catre Centrul de Informatii Universitare si Ministerul Muncii, Protectiei Sociale si Familiei al Republicii Moldova. Beneficiarii proiectului sunt identificati de catre asistentii sociali din fiecare localitate, care studiaza necesitatile fiecaruia. Proiectul Si tu poti fi Mos Craciun se desfasoara in mai multe etape: In ani precedenti, gratie suportului acordat de catre clientii Orange si a donatiei facute de catre Fundatia Orange, au primit ajutor sub forma de bunuri peste 150 de familii, in care cresc si sunt educati cca 1000 de copii. „Fundatia Orange manifesta atitudine responsabila fata de familiile nevoiase din Republica Moldova. Ne bucuram ca alaturi de clientii Orange am reusit sa aducem zambete pe fetele copiilor care au avut nevoie de ajutorul nostru. Le multumim mult, pentru receptivitatea de care dau dovada de fiecare data. Pentru a aduce bucuria sarbatorilor de iarna in cat mai multe familii, anul trecut, Fundatia Orange a majorat suma colectata din SMS-uri de patru ori. Speram ca prin intermediul acestui proiect sa reusim din nou sa imbunatatim conditiile de viata a acestor familii”, a declarat Michael Faure, Presedintele Consiliului Fundatiei „Orange Moldova”. Anual cca 15 mii de persoane din Republica Moldova se bucura de sustinerea Fundatiei Orange, in urma proiectelor implementate in domeniul educatiei, culturii, ocrotirii sanatatii si protectiei sociale. Rezultatele campaniei din anul trecut le puteti vedea mai jos.
  • Organizarea campaniei de SMS-uri
  • Stabilirea partenerilor proiectului – Ministerul Muncii Protectiei Sociale si Familiei, Centrul de Informatii Universitare
  • Selectarea beneficiarilor si identificarea necesitatilor lor
  • Aprobarea bugetului campaniei de catre Fundatia Orange
  • Organizarea tenderului pentru achizitionarea bunurilor
  • Achizitionarea produselor electrocasnice conform necesitatilor beneficiarilor
  • Distribuirea bunurilor in familiile selectate, de catre voluntarii Orange